Pages

~dinner dash Vs warung wak saiman~

dalam masa 2 3 minggu sebelum nak cuti ni, aku dapat tawaran kerja kat kedai makan..7 pagi- 3 petang..penatlah jgk...kerja kan..memang penat....ada satu hari tu, aku tengah duduk rehatkan kaki aku yang sakit tu, aku teringat, aku ni macam main game dinner dash tu...Ada level tertentu..mula-mula sorang-sorang datang kedai..bila lelama, huh! tak berhenti orang datang...Aku ni kira baru nak jejak level sederhana lah..sebab masih tak buat air, memasak, mengira....Tak payahlah aku main game diner dash tue lagi...dah ada yang real pun....huhu.....penat seyh...kAlau main game, penat tangan jer..kalau kerja ni, satu badan aku sakit...hancur tangan aku...adus..tak apalah..dapat duit poket...daripada kering kan...

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2010 NurabaDie. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase