Pages

hari yang membingungkan...

8 Januari 2011

hari yang membingungkan dah berlalu. Aku rasa rimas bla cuaca mendung dan kna terperap dalm bilik.tk boleh g memana. mcm mana tk rimas.tak leh nak g memana.Tgk tv tak boleh.Ngadap lah laptop ni, bca novel..jenuh dah.pening kpala.Hari ni bila cuaca cerah.Alhamdulillah, lapang fikiran. 

Sekarang ni dalam usaha untuk mencari tajuk sesuai untuk permasalahan kajian tindakan aku. Pening gak. Aku tau menda tu tapi tak tau istilah yang betul.Nak kena rujuk pakar. Nanti lah jmpa pakar.Bertanya lebih mudah untuk aku paham. Teknologi fb pn ad gunanya. Boleh tanya en ishak secara terus. Nak jumpa kan sush. Tak salah guna fb sebagai medium utk kita belajar. Sekurang-kurangnya ada juga pandangan yang kita boleh guna.:)Tima kasih en ishak..heeeee....

Mood aku pn berubh je bilik dah terperap dalam bilik. tiba-tiba stress bla sampai tgh mlm. Adess, nk wat apa suma serba tk kna.Kesian buah hatiku kena marah..sori lah syg:)...

Aku harap cepat2 dapat tajuk kajian tndakan, mudah nak buat semua....dan hari yang mendatang ni penuh ceria.Tak mo dah sesapa kena marah dgn aku.huuu......

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2010 NurabaDie. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase