Pages

futsal ...


7 May 2011
Go Gurl Cup

hari ni wat pertama kali aku menyertai team futsal.kelakarlah kot. tak berapa pandai nak main kan. Sebelum ni hanya serahkan pada yang pakar jer. tapi, bila main hari ni. Pandai jgak aku men.hehehe...mungkin semangat berpasukan tu jgk penting dalam sesuatu permainan. Alhamdulillah, tak ada cedera dan luka cuma sakit2 badan jer. Dah lama tak main. 

Aku cuba hadapi hari ini dengan sikap positif yang semaksimum mungkin. Walaupun pelbagai cabaran dan perkara berlaku pada hari ini, tapi itu bukanlah alasan untuk aku berfikiran positif dan cuba menerima kekurangan setiap manusia. Alhamdulillah, mungkin itu kekuatan yang ada pada diriku saat ini. Segala kekuatan itu bertitik tolak daripada pengalaman-pengalaman yang ku tempuhi sebelum ini. Allah turunkan dugaan dan cabaran untuk aku merasakan bahagia saat ini.

Semoga dengan apa yang kami lalui hari ini menjadikan semua bahagiadi masa akan datang. Cuma, ada satu perkara yang kau kurang berkenan. Masih ada sifat hipokrit dalam diri seseorang  tapi tak mengapalah. selagi ia tak memudaratkan , aku tidak mahu terlalu mencampuri urusannya. Asalkan dia bahagia. Insyaallah.



0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2010 NurabaDie. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase