Pages


~13 November 2009~


~BBQ~

Rasa macam mimpi je yang aku nak handle BBQ ni....Macam mana ek nak kata....macm-macam perasaan timbul sebenarnya...masa memula someone tu cadangkan...aku tak terfikir macam-macam hal...aku terus setuju dan dengan rela hati nak tolong....Mengenangkan nak kumpul balik jumpa rakan-rakan lama....Masa mula-mula tak rasa kecewa sangat...tapi bila macam tak ada respon...Memang sedih..Aku cuba cari balik semangat aku tu dan cuba cari moral support...Alhamdulillah...Ikma suruh aku iklan dekat facebook dan friendster...segan sebenarnya...tapi, bila fikir balik..kalau nak kira segan....sampai bila orang tak tahu....Jd, aku dengan muka tak malu menulis iklan dkt mana-mana je yang aku boleh tulis.....Aku cuba contact balik pencetus idea majlis ni....dan dia pun nak tolong juga mesej kawan-kawan lama...Mana tak sedih kan...dalam 15 orang yang aku mesej..2 orang yang bagi respon....Dugaan....Bila orang tu kata nak tolong..lega sikit...sebenarnya ramai tolong sebar-sebarkan..tapi nak confirm tu jer yang tak ada...thankz to Baizura..cuz dia orang pertama confirm dengan aku...Adalah sikit semangat nak teruskan benda ni...Kalau fikir memang macam menyusahkan..tapi atas dasar persahabatan dan nak mengeratkan silaturrahim...berbaloi rasanya...tak tahulah macam mana...hanya tunggu dan lihat saje..Kalau ada sokongan dari banyak pihak..berjalanlah majlis ni...kalau tak...hanya tinggal perancangan jer....Butiran majlis adalah seperti berikut:

Tarikh : 28/11/2009
Tempat : 153, blok 7, felda Pemanis 2,Segamat (rumah ku)
Masa : 8.00 mlm.
Tiket Masuk : Rm 5

Sebarang perubahan akan diberitahu kelak....

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2010 NurabaDie. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase