Pages

~ExAm M0Od~

~1 November 2o09~

~Exam ~
8 hari lAgi

~Mo0d~
ok Lahhh...

Mencari exam mood ni agak payahlah..apa nak wat ni..aku tengok orang len suma dah bergasak juga study..bila nak insaf...Mak..ayah...tulun2....anakmu tak mau study ni....huhuhu......mana dia pembakar semangatku..tk muncul2.....mana dia.....huhuhu.....tensen sungguh.....

Mood periksa..
bila kau ingin menjelmakan diri,
datanglah kemari,
aku memerlukan kamu,

oh mood periksa,
marilah mendampingiku,
pada-pada malam-malam yang sunyi,
agar aku dapat mengulangkaji,
mengingati teori dan fakta,

oh Mo0d periksa,
jangan lah kau takut dengan diriku,
aku sungguh memerlukan mu,
meresaplah ke dalam diriku,
agar aku akan dapat meneruskan pengajian,
di masa akan datang....

IPGM-KSM
P-212-B
NURABADIE
10.45 p.m

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2010 NurabaDie. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase