Pages

~coNtest : tiRu MacAm sAya~

tIru mACaM SAyA


Contest ni sambil-sambil mempromosikan Batik & Sutera Terengganu & Blogshop ni. Berikut adalah syarat-syarat Contest ni:-
  1. Mesti mempunyai blog & menjadi FOLLOWER di Walai Batikku
  2. Letakkan Banner Contest ini & Banner Walai Batikku di sidebar anda. Banner tersebut mestilah dilinkkan ke http://walaibatikku.blogspot.com/2009/12/contest-tiru-macam-saya.html & Banner Walai Batikku dilinkkan http://walaibatikku.blogspot.com
  3. Letakkan link Walai Batikku di blog list anda
  4. Buat satu entry mengenai contest ini
  5. Uploadkan 1 gambar shj iaitu gambar berpakaian Batik (pario pun blh), tak kisah la sama ada anda sendiri @ saudara anda. Kalau bergambar ramai2 nyatakan mana satu anda. tak kisah batik yang anda pakai tu mahal @ murah, pario @ sebaliknya, batik urban ker asalkan jangan berbatik sarung sudah la yer..
  6. Terbuka kepada lelaki & perempuan
  7. Ceritakan serba sedikit tenttang pakaian batik tersebut
  8. Tinggalkan link entry anda di ruangan komen di bawah
  9. Tarikh tutup contest ni adalah pada 30 Jan 2010
Hadiah yang bakal di terima dirahsiakan terlebih dahulu dan yang pastinya hadiah tempat pertama semestinya istimewa..


sATU LAgI COnTEST YANG AKU NAK JOIN...tIRU macaM Saya....Aku pikir aku takder gambar pakai baju batik ni...tapi bila godek2 aku punya gambar adalah jugak...aku pertaruhkan gambar
masa aku wat Pengalaman Berasaskan Sekolah kat Sekolah Kebangsaan Pemanis 2....Bersama ngan member: Ann...Hari ni hari khamis, so memang dh plan nak pakai baju batik Institut ni...Walaupun pakai baju batik, tapi tetap kena turun padang sebab ada tugasan kena buat..almaklumlah...bakal guru PJ..huhu..nasib-nasib...


Padang sekolah Kebangsaan LKTP Pemanis 2, Segamat...

1 comments:

Anonymous said...

sALAM KENAL

oK DONE

Post a Comment

 
Copyright 2010 NurabaDie. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase