Pages

ada satu ketika...sahabatku...

ada satu ketika aku sangat serasi bersama dengannya.
ada satu ketika, aku rasakan tidak sependapat dengannya,
ada satu ketika citarasaku sama dengannya,
ada satu ketika dia terlalu ego dengan pandangannya,
ada satu ketika aku merasakan dia yang paling akrab,
ada satu ketika aku merasakan dia yang paling jauh,
ada satu ketika dia yang paling baik,
ada satu ketika aku tak tahu apakah firasatnya,
ada satu ketika dia menjadi sahabat terbaik untukku,
ada satu ketika ku rasakan dia adalah musuhku,
ada satu ketika kami bahagia berdua,
ada satu ketika mahu ketemu begitu payah,
Yang pasti kami tak sehaluan pada satu2 ketika...

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2010 NurabaDie. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase