Pages

kutempuhi saat ini....

ku tempuhi saat akhir di sini dengan perasaan yang bercampur baur.
Saat ku menghampiri saat itu, 
semakin banyak cabaran emosi dan fizikal perlu ku tempuhi. 
Melalui saat ini membuatkan aku ingin melompat terus ke masa hadapan. 
Aku benci melalui perasaan luka ini. 
Aku benci melalui saat merasa diri terasa kerdil.
Aku benci melalui saat diri ini tidak diperlukan,
aku benci saat diri ini tiada nilainya pada insan lain, 
aku benci melalui saat sedih di kala detik terakhir ini,
Ku harapakan kekuatan hati merajai jiwaku,
ku impikan sebuah kejayaan pada perjuangan ku ini,
ku mendoakan kesejahteraan setiap insan yang ku sayang,
Duhai hati,
kau cekalkan jiwamu,
seperti mana tahun-tahun yang berlalu,
kau kentalkan hatimu,
menjalani cabaran yang biasa itu,
kerna dirimu masih punya ALLAH,
keluarga dan insan yang kau sayangi,
nyahkan perasaan itu jauh dari hatimu,
bawalah dirimu ke mana sahaja dan ubat lah hatimu yang lara,
Anggaplah dunia ini milik kita......

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2010 NurabaDie. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase